kshonline

پایگاه خبری حزب اسلامی کار غرب استان کرمانشاه

kshonline

پایگاه خبری حزب اسلامی کار غرب استان کرمانشاه

پایگاه خبری کرمانشاه آنلاین متعلق به همه مردم شریف کرمانشاه بوده و دیدگاهها و نظرات شما در صورتی که عاری از توهین و یا تخریب و تهمت باشد با کمال میل در این سامانه خبری منتشر می شود.کرمانشاه آنلاین که نقش پایگاه خبری حزب اسلامی کار غرب استان را نیز ایفا می کند خبرهای این حزب را با پیشوند حزب اسلامی کار و اخبار خود را با پیشوند کرمانشاه آنلاین منتشر می کند.

بایگانی

آخرین نظرات

پیکر احسان زندی در خاک آرام گرفت.

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ق.ظ

http://tuseah.com/img/66666.jpg

کرمانشاه آنلاین:پیکر پاک شهردار جوان و اصلاح طلب سومار در میان استقبال جمعیت عظیمی از مردم و نیز بسیاری از مقامات صبح امروز در آرامگاه فردوس کرمانشاه به خاک سپرده شد.

در این مراسم باشکوه سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری دکتر شاآبادی،معاونت محترم عمرانی استاندار دکتر نیک کردار،معاونت محترم منابع انسانی دکتر حاتمی،مشاور ارشد استاندار جعفر همتی،فرماندار گیلانغرب کرم محمدی،و...نیز حضور داشتند و در خاکسپاری این جوان شایسته و کار آمد مردم شریف را همراهی می نمودند.

این وبلاگ خبری بار دیگر این ضایعه اسفناک را به خانواده مرحوم،مردم شریف سومار و جامعه اصلاح طلبان استان و تمام دوستان مرحوم تسلیت عرض می نماید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۲
من

نظرات  (۱)

۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۱:۴۷ مجله اینترنتی میهن پست
با سلام 
همکار گرامی در صورت تمایل برای استفاده از گزارش های تصویری جالب بدون واتر مارک به همراه ترجمه از منبع اصلی و دریافت اخبار مرتبط با وبلاگ شما به سایت mihanpost.com سری بزنید .
در صورت تمایل برای همکاری (نویسندگی در سایت) ما را بی خبر نگذارید%
با آرزوی توفیق و همکاری 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی