kshonline

پایگاه خبری حزب اسلامی کار غرب استان کرمانشاه

kshonline

پایگاه خبری حزب اسلامی کار غرب استان کرمانشاه

پایگاه خبری کرمانشاه آنلاین متعلق به همه مردم شریف کرمانشاه بوده و دیدگاهها و نظرات شما در صورتی که عاری از توهین و یا تخریب و تهمت باشد با کمال میل در این سامانه خبری منتشر می شود.کرمانشاه آنلاین که نقش پایگاه خبری حزب اسلامی کار غرب استان را نیز ایفا می کند خبرهای این حزب را با پیشوند حزب اسلامی کار و اخبار خود را با پیشوند کرمانشاه آنلاین منتشر می کند.

بایگانی

آخرین نظرات

اردشیر حیدری خادمی از جنس مردم سرپل ذهاب

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۱ ب.ظ

نخستین کمیته گردشگری شهرستان سرپل ذهاب تشکیل جلسه داد+تصاویر

کرمانشاه آنلاین:سرپل ذهاب از دیر باز مهد استعدادهای بوده که هریک به تنهایی سهمی در توسعه و رشد دیار خود داشته اند و تجربه ثابت نموده است که هرگاه یک مدیر بومی توانسته بر مسند یک جایگاه قرار بگیرد به دلیل آشنایی و شناختی که که از منطقه داشته است توانسته است بسیار مثمر ثمرتر از مدیر غیر بومی باشد.

یکی از این مدیران که انصافا از زمان بر عهده گرفتن مسئولیت بسیار پرتلاش بوده و توانسته تا حد بالایی انتظارات را برآورده کند معاون فرماندار شهرستان سرپل ذهاب آقای ارشیر حیدری است که انصافا از زمان تصدی این مقام توانسته نقش بالایی در رفع و رجوع مشکلات مردم و البته ارائه راهکار و برنامه برای شهر داشته باشد.

حیدری با دید کاملا فراجناحی خود و بدون ورود به بازیهای سیاسی توانسته است تا حد بالایی جایگاه و اعتبار معاونت فرمانداری را به این نهاد بازگرداند و رد پای او را در بسیاری از برنامه ها و پروژه های شهری به وضوح میتوان دید.

این وبلاگ خبری امیدوار است که همچنانکه حضور مدیران بومی نظیر اردشیرحیدری و علیرضاقطره ای تا این حد توانسته مفید باشد و برای مردم رضایتمندی  فراهم کند شاهد ادامه این روند در سایر دستگاهها نیز باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۹
من

نظرات  (۲)

سایت تبادل لینک رایگان - مکانی برای معرفی وبلاگ و وبسایت شما

 http://goo.gl/rI2y0J
سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببر که بهتر بشه
تبادل بنر و لینک هم میتونی انجام بدی
http://www.24ip.ir/?refer=sasan54
حتما امتحانش کن بازدهی خوبی داره واست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی