kshonline

پایگاه خبری حزب اسلامی کار غرب استان کرمانشاه

kshonline

پایگاه خبری حزب اسلامی کار غرب استان کرمانشاه

پایگاه خبری کرمانشاه آنلاین متعلق به همه مردم شریف کرمانشاه بوده و دیدگاهها و نظرات شما در صورتی که عاری از توهین و یا تخریب و تهمت باشد با کمال میل در این سامانه خبری منتشر می شود.کرمانشاه آنلاین که نقش پایگاه خبری حزب اسلامی کار غرب استان را نیز ایفا می کند خبرهای این حزب را با پیشوند حزب اسلامی کار و اخبار خود را با پیشوند کرمانشاه آنلاین منتشر می کند.

بایگانی

آخرین نظرات

امیر شاه آبادی


کرمانشاه آنلاین:خبر انتصاب قریب الوقوع امیر شاه آبادی به سمت معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه موجی از شادی و امید را در دل همراهان و یاوران دولت تدبیر و امید در استان کرمانشاه ایجاد کرده است.

امیر شاه آبادی دانشجوی دکترای تاریخ و استاد دانشگاه از فعالان اصلاح طلب استان است که همه شرایط و ویژگیهای لازم برای تصدی این پست را داراست.وی با سلسله مراتب و به ترتیب از معاونت مدیرکلی سیاسی و انتخابات به مدیر کلی سیاسی و انتخابات و از مدیر کلی سیاسی و انتخابات نیز تا امروز به سرپرستی سیاسی و انتخابات و انشالله با همراهی یاوران تدبیر و امید از جوان شایسته و کاربلد به معاونت سیاسی و انتخابات خواهد رسید.

برای امیر شاه آبادی عزیز که نمادی از توانایی جوانان بومی در مدیریتهای حساس است  آرزوی موفقیت و بهروزی و شادکامی را داشته و داریم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۲
من

نظرات  (۱)

۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۱ تبادل لینک رایگان
سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

پیج رنک سایت ما 2 می باشد


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی