kshonline

پایگاه خبری حزب اسلامی کار غرب استان کرمانشاه

kshonline

پایگاه خبری حزب اسلامی کار غرب استان کرمانشاه

پایگاه خبری کرمانشاه آنلاین متعلق به همه مردم شریف کرمانشاه بوده و دیدگاهها و نظرات شما در صورتی که عاری از توهین و یا تخریب و تهمت باشد با کمال میل در این سامانه خبری منتشر می شود.کرمانشاه آنلاین که نقش پایگاه خبری حزب اسلامی کار غرب استان را نیز ایفا می کند خبرهای این حزب را با پیشوند حزب اسلامی کار و اخبار خود را با پیشوند کرمانشاه آنلاین منتشر می کند.

بایگانی

آخرین نظرات

 جهش 6 پله ای استان کرمانشاه در آمار بیکاری

                                         

کرمانشاه آنلاین:به گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری استان کرمانشاه در بهار امسال 13.7 درصد اعلام شد که در مقایسه با استان های دیگر کشور یک بهبود 6 پله ای در عرصه اشتغال را نشان می دهد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ بر اساس آمار اعلام شده توسط مرکز آمار ایران، در بهار امسال استان کرمانشاه با 13.7 درصد نرخ بیکاری از وضعیت بهتری در مقایسه با استانهای کهگیلویه و بویراحمد با 16 درصد، البرز با 15.8 درصد، هرمزگان با 15.6 درصد، خراسان رضوی با 14.6 درصد و چهارمحال و بختیاری با 13.8 درصد، برخوردار است.

نرخ بیکاری کرمانشاه در فصل زمستان سال گذشته 19.3 درصد بود که استان را در صدر جدول دارای بیشترین میزان بیکاری قرار داده بود. حال با اعلام نرخ جدید شاهد ارتقای 6 پله یی جایگاه استان هستیم.

همچنین مرکز آمار ایران نرخ مشارکت اقتصادی در کرمانشاه را 39.6 درصد اعلام کرده است در حالی که در زمستان 93 این میزان38.3 درصد بوده که در این زمینه نیز از رشد 1.3 درصدی در این عرصه برخوردار بوده و اکنون جایگاه مناسب 12 هم را در کشور داراست.

 

گفتنی است میانگین نرخ بیکاری کشور در این فصل 10.8 درصد اعلام شده است که در مقایسه با زمستان سال 93 با 11.5 درصد، کاهش محسوسی را نشان می دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۱
من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی